Pawprints
Postat av: Ellie

Har en likadan klänning, den är så himla snygg! :D

2013-02-28 @ 14:45:01
URL: http://rockthisway.blogg.se
Postat av: Chantal

Du tror inte du skulle kunna skriva en snutt om hur det är att gå folkhögskola?
Står själv också i valet och kvalet i följd av "tonårsrebellitet" om att nu till hösten börja på ett nytt program, alltså i 1an -första året-, eller folkhögskola, känns inte alls som min grej men har inte fått någon direkt hint om hur det är.

Svar: Det kan jag absolut göra :) jag chansade lite när jag började och visste ingenting, men blev sjukt nöjd och älskar människorna jag träffat. Kan slänga upp ett inlägg i veckan och förklara skillnaden på folkhögskola och gymnasium, så du känner att du har bättre koll ;)
Elin Stahre

2013-03-02 @ 16:05:09
Postat av: Julia

Vad kul att du har börjat blogga igen! Gillade verkligen din andra blogg och måste säga att jag har saknat den. Du har så himla fin stil, en inspirations källa :)

Svar: Fy fan vad glad jag blir, tack så jättemycket!Skitkul att du ville följa med över till nya bloggen också, hoppas den faller i smaken lika mycket :)
Kram!
Elin Stahre

2013-03-05 @ 13:24:51

Leave a comment:

Name:
Remember me

E-mail: (will not be displayed)

Website/Blog:

Comment:

Trackback

RSS 2.0